პროექტში მონაწილეობს 10-15 მოსწავლე/მე-7-მე12/
მიზანი - მოსწავლეები იცნობენ თუ არა მეორე მსოფლიო ომის ვეეტერანებს,გაიცნონ ისინი,რომლებიც დღემდე თავიანთი ქვეყნისა და ხახლსი სიყვარლით ცოცხლობენ.
პროექტზე მუშაობის ვადები:დასაწყისი 15 აპრილი,დასასრული 9 მაისი.
განსახორციელებელი ამოცანები
მოკლე აღწერა
|
ვადა
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
მოსალოდნელი შედეგის ამსახველი მასალები
|
საჭირო რესურსები
|
პასუხისმგებელი პირები(ჯგუფის ხელმძღვანელები
|
ქალაქში მცხოვრებ ვეტერანთა სახელობითი სიის დადგენა
|
15.04-9.05
|
შევისწავლით მეორე მსოფლიო ომის ვეტერანთა ცხოვრებასა და მოღვაწეობას.პატივს მივაგებთ მათ ღვაწლს,გამოვხატავთ სითბოს,გავიცნობიერებთ,რომ ისინი მაგალითის მომცემნი არიან.
|
ვეტერენთა სახელობითი სია
|
ფოტო აპარატი,ვიდეო კამერა,ფერადი ფურცლები,მარკერები....
|
კ.გოგენია(IX)
|
ადგილებზე ინტერვიუს ჩაწერა
|
ინტერვიუ
|
ე.გერგაია(IX)
|
|||
"სამკუთხა ბარათების" მოძიება,ვეტერანთა მიერ გამოგზავნილი ბრძოლის ველიდან
|
"სამკუთხა ბარათები"
|
ე.ებანოიძე(IX)
|
|||
სამახსოვრო სიგელების მომზადება
|
სიგელები
|
ნ.საჯაია,თ სახოკია(XII)
|
|||
სოფელ ხეთის დიდების მუზეუმში შეხვედრა ვეტერანებთან და სიგელების გადაცემა
|
ფოტო და აუდიო მასალები
|
გ.გადელია,ა.შენგელია(VII)
|
მისაღწევი შედეგები-მეორე მსოფლიო ომის ვეტერანთა " სამკუთხა ბარათების" მიმოხილვით გავიცნობთ მათ რთულ ისტორიას.
ხელისშემშლელი ფაქტორები-შესაძლებელია ვეტერანთა ხანდაზმულობის გამო ვერ მოხერხდეს მათი ერთიანი შეხვედრა,მოსალოდნელია ინდივიდუალური ვიზიტები.
პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
|
ვის მიერ?
|
როდის?
|
რა კრიტერიუმებით?
|
პირველი შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი და ჯგუფის ხელმძღვანელები
|
15.04-30.04
|
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით
|
მეორე შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი და ჯგუფის ხელმძღვანელები
|
30.04-09.05
|
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით
|
საბოლოო შეფასება
|
მასწავლებელი და ჯგუფის წევრები
|
09.მაის
|
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით
|
ჯგუფების მუშაობის მეტა ანალიზი
-ცხრილში მოცემულ ყოველ დებულებას შევაფასებთ 4,3,2,1 ქულით. 4 ქულა ნიშნავს-"სრულიად ვეთანხმები",3 ქულა- "ვეთანხმები",2 ქულა-"ნალებად ვეთანხმები",1 ქულა-"თიქმის არვეთანხმები".
-ყველა გამონეტქვამს შევაფასებთ სვეტებში მოცემული ქულებით.
1
|
ინიციატივას სიამოვნებით ავიტაცებ
|
სიამოვნებით ვიტაცებ და ვავითარებ ახალ იდეებს
|
სხვებთან ერთად სიამოვნებით ვმუშაობ
|
ჩემთვის მნიშვნელოვანია საკითხების სიღრმისეული შესწავლა
|
2
|
ჩემთვის მნიშვნელობვანია მიზანს სწრაფად მივაღწიო
|
ჩემთვის მნიშვნელოვანია ახლაი გზების ძიება და ამგზებზე სიარული
|
ჩემთვის მნიშვნელოვანია სუფევდეს კარგი ატმოსფერო
|
ჩემთვის მნიშვნელოვანია საფუძვლიანი მუშაობა
|
3
|
პასუხისმგებლობის საკუთარ თავზე აღება მიადვილდება
|
ჩემთვის ადვილია წინადადებები განვავითარო
|
მიადვილდება დათმობაზე წასვლა
|
მიადვილდება ფაქტების ობიექტურად შეფასება
|
4
|
ხანდახან ჯგუფის წევრებზე ვმოქმედებ მეტად დომინანტურად
|
სავადაუროდ ხანხდახან სხვებში შფოთს ვიწვევ
|
სავარაუდოდ ხანდახან სხვებზე ვმოქმედებ შემაფერხებლად
|
სავარუდოდ სხვების თვალში ხანდახან სკულპულოზური ვჩანვარ
|
5
|
გაჭინაურებული საქმე არ მიყვარს
|
რუტინა არ მიყვარს
|
დისკუსია არმიყვარს
|
სისწრაფე არმიყვარს
|
6
|
ვზრუნავ ჯგუფის წინსვლაზე
|
ყურადღებას ვაქცევ ჯგუფში მრავალფეროვნებას
|
ჩემთვის მნიშვნელოვანია განწყობა ჯგუფში
|
პასუხისმგებლობას არგავურბივარ
|
ჯამი-ქმედებაზე ორიენტაცია
|
განვითარებაზე ორიენტაცია
|
ჯგუფზე ორიენტაცია
|
ანალიტიკოსი
|
![]() |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий