суббота, 26 апреля 2014 г.

პროექტი "სამკუთხა ბარათები"

პროექტში მონაწილეობს 10-15 მოსწავლე/მე-7-მე12/
მიზანი  -  მოსწავლეები იცნობენ თუ არა მეორე მსოფლიო ომის ვეეტერანებს,გაიცნონ                                     ისინი,რომლებიც დღემდე თავიანთი ქვეყნისა და ხახლსი სიყვარლით ცოცხლობენ.
პროექტზე მუშაობის ვადები:დასაწყისი 15 აპრილი,დასასრული 9 მაისი.
განსახორციელებელი ამოცანები
მოკლე აღწერა
ვადა
მოსალოდნელი შედეგი
მოსალოდნელი შედეგის ამსახველი მასალები
საჭირო რესურსები
პასუხისმგებელი პირები(ჯგუფის ხელმძღვანელები
ქალაქში მცხოვრებ ვეტერანთა სახელობითი სიის დადგენა
15.04-9.05
შევისწავლით მეორე მსოფლიო ომის ვეტერანთა ცხოვრებასა და მოღვაწეობას.პატივს მივაგებთ მათ ღვაწლს,გამოვხატავთ სითბოს,გავიცნობიერებთ,რომ ისინი მაგალითის მომცემნი არიან.
ვეტერენთა სახელობითი სია
ფოტო აპარატი,ვიდეო კამერა,ფერადი ფურცლები,მარკერები....
.გოგენია(IX)
ადგილებზე ინტერვიუს ჩაწერა
ინტერვიუ
.გერგაია(IX)
"სამკუთხა ბარათების" მოძიება,ვეტერანთა მიერ გამოგზავნილი ბრძოლის ველიდან
"სამკუთხა ბარათები"
.ებანოიძე(IX)
სამახსოვრო სიგელების მომზადება
სიგელები
.საჯაია, სახოკია(XII)
სოფელ ხეთის დიდების მუზეუმში შეხვედრა ვეტერანებთან და სიგელების გადაცემა
ფოტო და აუდიო მასალები
.გადელია,.შენგელია(VII)


 მისაღწევი შედეგები-მეორე მსოფლიო ომის ვეტერანთა " სამკუთხა ბარათების" მიმოხილვით გავიცნობთ მათ რთულ ისტორიას.
ხელისშემშლელი ფაქტორები-შესაძლებელია ვეტერანთა ხანდაზმულობის გამო ვერ მოხერხდეს მათი ერთიანი შეხვედრა,მოსალოდნელია ინდივიდუალური ვიზიტები.
პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
ვის მიერ?
როდის?
რა კრიტერიუმებით?
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი და ჯგუფის ხელმძღვანელები
15.04-30.04
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი და ჯგუფის ხელმძღვანელები
30.04-09.05
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით
საბოლოო შეფასება
მასწავლებელი და ჯგუფის წევრები
09.მაის
მეტა ანალიზი ცხრილის მიხედვით

                   ჯგუფების მუშაობის მეტა ანალიზი

-ცხრილში მოცემულ ყოველ დებულებას შევაფასებთ 4,3,2,1 ქულით. 4 ქულა ნიშნავს-"სრულიად ვეთანხმები",3 ქულა- "ვეთანხმები",2 ქულა-"ნალებად ვეთანხმები",1 ქულა-"თიქმის არვეთანხმები".
-ყველა გამონეტქვამს შევაფასებთ სვეტებში მოცემული ქულებით.
1
ინიციატივას სიამოვნებით ავიტაცებ
სიამოვნებით ვიტაცებ და ვავითარებ ახალ იდეებს
სხვებთან ერთად სიამოვნებით ვმუშაობ
ჩემთვის მნიშვნელოვანია საკითხების სიღრმისეული შესწავლა
2
ჩემთვის მნიშვნელობვანია მიზანს სწრაფად მივაღწიო
ჩემთვის მნიშვნელოვანია ახლაი გზების ძიება და ამგზებზე სიარული
ჩემთვის მნიშვნელოვანია სუფევდეს კარგი ატმოსფერო
ჩემთვის მნიშვნელოვანია საფუძვლიანი მუშაობა
3
პასუხისმგებლობის საკუთარ თავზე აღება მიადვილდება
ჩემთვის ადვილია წინადადებები განვავითარო
მიადვილდება დათმობაზე წასვლა
მიადვილდება ფაქტების ობიექტურად შეფასება
4
ხანდახან ჯგუფის წევრებზე ვმოქმედებ მეტად დომინანტურად
სავადაუროდ ხანხდახან სხვებში შფოთს ვიწვევ
სავარაუდოდ ხანდახან სხვებზე ვმოქმედებ შემაფერხებლად
სავარუდოდ სხვების თვალში ხანდახან სკულპულოზური ვჩანვარ
5
გაჭინაურებული საქმე არ მიყვარს
რუტინა არ მიყვარს
დისკუსია არმიყვარს
სისწრაფე არმიყვარს
6
ვზრუნავ ჯგუფის წინსვლაზე
ყურადღებას ვაქცევ ჯგუფში მრავალფეროვნებას
ჩემთვის მნიშვნელოვანია განწყობა ჯგუფში
პასუხისმგებლობას არგავურბივარ

ჯამი-ქმედებაზე ორიენტაცია
განვითარებაზე ორიენტაცია
ჯგუფზე ორიენტაცია
ანალიტიკოსი






Комментариев нет:

Отправить комментарий