#
|
აქტივობა
|
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
|||||||||||
ირაკლი შონია
|
მარიამ ყოლბაია
|
მარიამ ბუსქანძე
|
გიორგი გაგუა
|
||||||||||
1
|
აქტიური მოსმენის უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||
2
|
დასმულ კითხვებზე ადეკვატური პასუხები
|
||||||||||||
3
|
საკლასო და ჯგუფურ დისკუსიაში მონაწილეობა,უნარ-ჩვევისა და მსჯელობის უნარის განვითარება (ფასდებიან ის მოსწავლეებუ,რომლებმაც არგუმენტირებული პასუხის დასაბუთებას მოითხოვდამასევე პრეზენტატორები,რომელთაც კარგად დაასაბუტეს ჯგუფის პოზიცია)
|
||||||||||||
4
|
შეფასების უნარის განვითარება (შეიძლება შეფასდნენ მოსწავლეები,რომელთაც დამაჯერებლად დაასაბუთეს რატომ მოეწონათ ჯგუფის პრეზენტატორი)
|
||||||||||||
5
|
თხრობითი ხასიათის ტექსტის სტრუქტურაზე დაკვირვების უნარ-ჩვევა. (შეფასდება სამოტივაციო აქტივობაში აქტიური მონაწილე დიაგრამები,რუკები...).
|
||||||||||||
შეფასება + ან -
|
|||||||||||||
понедельник, 21 апреля 2014 г.
გაკვეთილის შეჯამება
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий