გაკვეთილის თემა
|
ჰენრი დევიდ თორო-კითხვა(ნაწყვეტი)
|
საგანი
მასწავლებელი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
ზაირა ცხადაია
|
სწავლების საფეხური
მოსწავლეთა პროფილი
|
მე-8 კლასი, 29 მოსწავლე
|
აქტუალობა
|
წიგნიერების პრობლემები დღეს აქტუალურია. ერთ-ერთი
უმთავრესი მიზეზია ნაკლები სიყვარული წიგნისა, გაუცნობიერება იმისა, თუ რა შეუძლიათ
წიგნებს, წიგნიერების დონე საქართველოში სავალალოა.
|
სასწავლო მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
|
ქართ.VIII. 5.8
მოსწავლეები სიღრმისეულად გაიაზრებენ თუ ვინ არიან
კლასიკოსები; კლასიკოსების შესწავლაზე უარის თქმა იგივეა, რაც ბუნების შესწავლაზე
უარის თქმა.
რას ნიშნავს ნამდვილი კითხვა; ავტორის აზრით, რა განსხვავებაა
ორატორსა და მწერალს შორის; რა შედარება მოჰყავს მას ზეპირ და დაწერილ სიტყვას შორის;
როგორია ავტორის ენა და ნაწარმოების დედააზრი.
|
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან ნაწარმოებში დასმული პრობლემები,
მათი გადაჭრის გზები, მათთვის საყვარელი მწერლები და პერსონაჟები, როგორ კითხულობენ
წიგნებს, რა არის მათთვის წიგნი?
|
გაკვეთილის მსვლელობა
საკლასო მენეჯმენტი
ცოდნის რეალიზება
|
A
ფაზა- მოლოდინების განსაზღვრა/გამოწვევა 5 წუთი
აქტივობა. 1. გონებრივი იერიში
დაფაზე გაკრულია “შეკითხვების დაფა“-ორი განყოფილებით შეკითხვები,
ვინ არის მზად უპასუხოს?
B
ფაზა- ცოდნის რეალიზება-15 წუთი
აქტივობა 2. მოსწავლეები შეავსებენ შეკითხვების დაფას,
იმ საკითხებს, რომლებიც მათთვის ბუნდოვანია,რა არ იციან.
C
ფაზა- გამთლიანება-რეფლექსია 20 წუთი
აქტივობა 3. მოსწავლეები პასუხობენ დასმულ კითხვებზე.
შეჯამება- 5 წუთი
|
შეფასება და თვითშეფასება
|
კითხვა-პასუხები
|
საწავლო რესურსები
|
ჰენრი დევიდ თოროს-კითხვა(ნაწყვეტი)
სქემა, ფერადი ფურცლები, მარკერები
|
среда, 19 ноября 2014 г.
ჰენრი დევიდ თორო-კითხვა(ნაწყვეტი)
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий