среда, 19 ноября 2014 г.

ჰენრი დევიდ თორო-კითხვა(ნაწყვეტი)

გაკვეთილის თემა
ჰენრი დევიდ თორო-კითხვა(ნაწყვეტი)
საგანი
მასწავლებელი
ქართული ენა და ლიტერატურა
ზაირა ცხადაია
სწავლების საფეხური
მოსწავლეთა პროფილი
მე-8 კლასი, 29 მოსწავლე
აქტუალობა
წიგნიერების პრობლემები დღეს აქტუალურია. ერთ-ერთი უმთავრესი მიზეზია ნაკლები სიყვარული წიგნისა, გაუცნობიერება იმისა, თუ რა შეუძლიათ წიგნებს, წიგნიერების დონე საქართველოში სავალალოა.
სასწავლო მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
ქართ.VIII. 5.8
მოსწავლეები სიღრმისეულად გაიაზრებენ თუ ვინ არიან კლასიკოსები; კლასიკოსების შესწავლაზე უარის თქმა იგივეა, რაც ბუნების შესწავლაზე უარის თქმა.
რას ნიშნავს ნამდვილი კითხვა; ავტორის აზრით, რა განსხვავებაა ორატორსა და მწერალს შორის; რა შედარება მოჰყავს მას ზეპირ და დაწერილ სიტყვას შორის; როგორია ავტორის ენა და ნაწარმოების დედააზრი.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან ნაწარმოებში დასმული პრობლემები, მათი გადაჭრის გზები, მათთვის საყვარელი მწერლები და პერსონაჟები, როგორ კითხულობენ წიგნებს, რა არის მათთვის წიგნი?
გაკვეთილის მსვლელობა
საკლასო მენეჯმენტი
ცოდნის რეალიზება
A ფაზა- მოლოდინების განსაზღვრა/გამოწვევა 5 წუთი
აქტივობა. 1. გონებრივი იერიში
დაფაზე გაკრულია “შეკითხვების დაფა“-ორი განყოფილებით შეკითხვები, ვინ არის მზად უპასუხოს?
B ფაზა- ცოდნის რეალიზება-15 წუთი
აქტივობა 2. მოსწავლეები შეავსებენ შეკითხვების დაფას, იმ საკითხებს, რომლებიც მათთვის ბუნდოვანია,რა არ იციან.
C ფაზა- გამთლიანება-რეფლექსია 20 წუთი
აქტივობა 3. მოსწავლეები პასუხობენ დასმულ კითხვებზე.
შეჯამება- 5 წუთი
შეფასება და თვითშეფასება
კითხვა-პასუხები
საწავლო რესურსები
ჰენრი დევიდ თოროს-კითხვა(ნაწყვეტი)
სქემა, ფერადი ფურცლები, მარკერები

Комментариев нет:

Отправить комментарий